Listing 1 - 10 of 48 << page
of 5
>>
Sort by

Book
The art of storytelling : telling truths through telling stories
Author:
ISBN: 1282975412 9786612975417 0810877775 Year: 2011 Publisher: Lanham, Md. : Scarecrow Press, Inc.,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Designed for anyone who wants to develop the skill of telling stories, this volume provides advice on choosing, learning, and presenting stories, as well as discussions on the importance of storytelling through human history and its continued significance today.

Keywords

Storytelling.


Book
The art of storytelling : telling truths through telling stories
Author:
ISBN: 9780810877771 0810877775 9780810877764 0810877767 1282975412 9781282975415 9786612975417 6612975415 Year: 2011 Publisher: Lanham, Md. : Scarecrow Press, Inc.,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Designed for anyone who wants to develop the skill of telling stories, this volume provides advice on choosing, learning, and presenting stories, as well as discussions on the importance of storytelling through human history and its continued significance today.


Book
No story no fans : how to buid relationships with fans, friends and followers bij telling your story
Author:
Year: 2011 Publisher: Place of publication unknown dePRESS

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
The narrative arts of Tianjin : between music and language
Author:
ISBN: 9781409405887 Year: 2011 Publisher: Burlington, VT Ashgate

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
De Imagineer : ontwerp beleving met betekenis
Authors: ---
ISBN: 9789046902769 Year: 2011 Publisher: Bussum Coutinho

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In de huidige economie is het voor bedrijven essentieel om beleving en betekenis te koppelen aan hun producten en diensten. Een product of merk staat in de 21e eeuw niet alleen garant voor een bepaalde kwaliteit met functionele en emotionele waarden; het vertelt een verhaal, waardoor de gebruiker zich ermee verbonden voelt. De imagineer is de persoon die deze beleving en betekenisgeving ontwerpt en regisseert. Dit boek gaat over de imagineer en zijn werkmethode. In drie delen wordt de manier van werken uitgelegd, onderbouwd en vervolgens verdiept. In deel 1 staat de context centraal waarbinnen de imagineer opereert. De auteurs bespreken de belangrijkste theorie achter de veranderende economie en de relevantie van imagineering. Deel 2 richt zich op de imagineer zelf, zijn werkproces en ontwerpmethodiek. Deel 3 vormt de inspiratie voor het eigenlijke werk: aan de hand van oefeningen gaat de lezer op zoek naar zijn eigen imagineeringskracht. De auteurs verbinden de theorie van imagineering steeds met de praktijk. Elk hoofdstuk begint met een casus en eindigt met opdrachten en leestips. Daarnaast worden in kaderteksten voorbeelden gegeven. De imagineer is geschreven voor alle bacheloropleidingen waarin branding en beleving een belangrijke rol spelen, zoals commerciële economie, vrijetijdsmanagement, hotelmanagement, facilitymanagement en media- en entertainmentmanagement. Bron : http://www.boekenbank.be


Book
Le story-telling en marketing : tous les marketeurs racontent des histoires...
Author:
ISBN: 9782840016991 2840016990 Year: 2011 Publisher: Paris : Maxima,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Tous les marketeurs racontent des histoires... "Les meilleurs marketeurs sont des conteurs d' histoires auxquelles les consommateurs ont choisi de croire... car une histoire réussie crée une véritable satisfaction chez le consommateur et génère croissance et profit." Dans ce livre, Seth Godin vous montre qu'avant même de vous poser des questions sur votre produit, il faut réléchir à l'histoire qu'il raconte. Grâce à lui, devenez un conteur d'histoires efficaces et, en vous inspirant des exemples étonnants qu'il commente, apprenez comment se bâtissent les histoires auxquelles les consommateurs choisissent d'adhérer. Vous êtes chef de produit, homme/femme de terrain en marketing ou communication, étudiant... ne passez pas à côté de cet ouvrage qui vous aidera à découvrir quelle histoire convient à votre produit et comment la raconter avec succès.


Book
The new digital storytelling : creating narratives with new media
Author:
ISBN: 9780313387494 9780313387500 Year: 2011 Publisher: Santa Barbara Praeger

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Digital storytelling uses new media tools and platforms to tell stories. The second wave of digital storytelling started in the 1990s with the rise of popular video production, then progressed in the new century to encompass newer, social media technologies. The New Digital Storytelling: Creating Narratives with New Media is the first book that gathers these new, old, and emergent practices in one place, and provides a historical context for these methods. Author Bryan Alexander explains the modern expression of the ancient art of storytelling, weaving images, text, audio, video, and music together. Alexander draws upon the latest technologies, insights from the latest scholarship, and his own extensive experience to describe the narrative creation process with personal video, blogs, podcasts, digital imagery, multimedia games, social media, and augmented reality--all platforms that offer new pathways for creativity, interactivity, and self-expression.


Book
Medialisierung des Erzählens im englischsprachigen Roman der Gegenwart : theoretischer Bezugsrahmen, Genres und Modellinterpretationen.
Authors: --- --- ---
ISBN: 9783868212945 Year: 2011 Publisher: Trier WVT

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Digital
Narratieve storytelling in de hulpverlening
Author:
ISBN: 9789059316805 9789460943232 Year: 2011 Publisher: Den Haag Boom Lemma

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Zolang de mens bestaat zijn er verhalen verteld. Gebeurtenissen zijn uitgebeeld, er is over gezongen en ze zijn op muziek gezet. Wat betekent het als je iemand zijn verhaal laat vertellen en wat kun je er vervolgens mee als begeleider, vertrouwenspersoon, leerkracht of mediator? Narratieve storytelling in de hulpverlening geeft op een oplossingsgerichte wijze een overzicht van de methoden en technieken die een begeleider kan inzetten wanneer hij met cliënten werkt met storytelling. De methodische wijze waarop het boek is opgebouwd en de voorbeelden uit de praktijk en de wereld van de kunst, literatuur en muziek bieden de begeleider, maar ook de agoog, de mediator, de zorgplanbegeleider en de leerkracht vele suggesties en adviezen om met het verhaal van de cliënt aan de slag te gaan. (Bron: covertekst) Zolang de mens bestaat zijn er verhalen verteld. Wat betekent het als je iemand zijn verhaal laat vertellen en wat kun je er vervolgens mee als begeleider, vertrouwenspersoon, leerkracht of mediator? 'Narratieve storytelling in de hulpverlening' geeft op een oplossingsgerichte wijze een overzicht van de methoden en technieken die een begeleider kan inzetten wanneer hij met cliënten werkt met storytelling. De methodische wijze waarop het boek is opgebouwd en de voorbeelden uit de praktijk en de wereld van de kunst, literatuur en muziek bieden de begeleider, maar ook de agoog, de mediator, de zorgplanbegeleider en de leerkracht vele suggesties en adviezen om met het verhaal van de cliënt aan de slag te gaan.


Book
Getting the picture : inference and narrative skills for young people with communication difficulties
Authors: ---
ISBN: 128390540X 0857003151 9780857003157 9781849051279 1849051275 Year: 2011 Publisher: London : Jessica Kingsley Publishers,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

This book is brimming with thought-provoking illustrations of different people in different places, all of which are accompanied by a series of questions designed to encourage prediction and inference skills. Participants are asked to consider everything from who the person in the picture is to how they may be feeling and why.

Listing 1 - 10 of 48 << page
of 5
>>
Sort by