Listing 1 - 10 of 48 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Designed for anyone who wants to develop the skill of telling stories, this volume provides advice on choosing, learning, and presenting stories, as well as discussions on the importance of storytelling through human history and its continued significance today.
Choose an application
Designed for anyone who wants to develop the skill of telling stories, this volume provides advice on choosing, learning, and presenting stories, as well as discussions on the importance of storytelling through human history and its continued significance today.
Choose an application
Mass communications --- sociale media --- storytelling --- publiek --- bedrijfscommunicatie
Choose an application
Choose an application
In de huidige economie is het voor bedrijven essentieel om beleving en betekenis te koppelen aan hun producten en diensten. Een product of merk staat in de 21e eeuw niet alleen garant voor een bepaalde kwaliteit met functionele en emotionele waarden; het vertelt een verhaal, waardoor de gebruiker zich ermee verbonden voelt. De imagineer is de persoon die deze beleving en betekenisgeving ontwerpt en regisseert. Dit boek gaat over de imagineer en zijn werkmethode. In drie delen wordt de manier van werken uitgelegd, onderbouwd en vervolgens verdiept. In deel 1 staat de context centraal waarbinnen de imagineer opereert. De auteurs bespreken de belangrijkste theorie achter de veranderende economie en de relevantie van imagineering. Deel 2 richt zich op de imagineer zelf, zijn werkproces en ontwerpmethodiek. Deel 3 vormt de inspiratie voor het eigenlijke werk: aan de hand van oefeningen gaat de lezer op zoek naar zijn eigen imagineeringskracht. De auteurs verbinden de theorie van imagineering steeds met de praktijk. Elk hoofdstuk begint met een casus en eindigt met opdrachten en leestips. Daarnaast worden in kaderteksten voorbeelden gegeven. De imagineer is geschreven voor alle bacheloropleidingen waarin branding en beleving een belangrijke rol spelen, zoals commerciële economie, vrijetijdsmanagement, hotelmanagement, facilitymanagement en media- en entertainmentmanagement. Bron : http://www.boekenbank.be
Beleveniseconomie --- Storytelling --- Marketing --- Branding --- Consument --- Consumentenbeleid
Choose an application
Tous les marketeurs racontent des histoires... "Les meilleurs marketeurs sont des conteurs d' histoires auxquelles les consommateurs ont choisi de croire... car une histoire réussie crée une véritable satisfaction chez le consommateur et génère croissance et profit." Dans ce livre, Seth Godin vous montre qu'avant même de vous poser des questions sur votre produit, il faut réléchir à l'histoire qu'il raconte. Grâce à lui, devenez un conteur d'histoires efficaces et, en vous inspirant des exemples étonnants qu'il commente, apprenez comment se bâtissent les histoires auxquelles les consommateurs choisissent d'adhérer. Vous êtes chef de produit, homme/femme de terrain en marketing ou communication, étudiant... ne passez pas à côté de cet ouvrage qui vous aidera à découvrir quelle histoire convient à votre produit et comment la raconter avec succès.
Storytelling --- Marketing --- Art de conter --- Communication en marketing --- Narration --- Marketing. --- Storytelling. --- Communication en marketing. --- Pragmatics
Choose an application
Digital storytelling uses new media tools and platforms to tell stories. The second wave of digital storytelling started in the 1990s with the rise of popular video production, then progressed in the new century to encompass newer, social media technologies. The New Digital Storytelling: Creating Narratives with New Media is the first book that gathers these new, old, and emergent practices in one place, and provides a historical context for these methods. Author Bryan Alexander explains the modern expression of the ancient art of storytelling, weaving images, text, audio, video, and music together. Alexander draws upon the latest technologies, insights from the latest scholarship, and his own extensive experience to describe the narrative creation process with personal video, blogs, podcasts, digital imagery, multimedia games, social media, and augmented reality--all platforms that offer new pathways for creativity, interactivity, and self-expression.
Computer. Automation --- Literary semiotics --- Interactive multimedia --- Digital storytelling --- Storytelling --- Data processing
Choose an application
Médias --- Littérature anglaise. --- Storytelling. --- Dans la littérature. --- Influence.
Choose an application
Zolang de mens bestaat zijn er verhalen verteld. Gebeurtenissen zijn uitgebeeld, er is over gezongen en ze zijn op muziek gezet. Wat betekent het als je iemand zijn verhaal laat vertellen en wat kun je er vervolgens mee als begeleider, vertrouwenspersoon, leerkracht of mediator? Narratieve storytelling in de hulpverlening geeft op een oplossingsgerichte wijze een overzicht van de methoden en technieken die een begeleider kan inzetten wanneer hij met cliënten werkt met storytelling. De methodische wijze waarop het boek is opgebouwd en de voorbeelden uit de praktijk en de wereld van de kunst, literatuur en muziek bieden de begeleider, maar ook de agoog, de mediator, de zorgplanbegeleider en de leerkracht vele suggesties en adviezen om met het verhaal van de cliënt aan de slag te gaan. (Bron: covertekst) Zolang de mens bestaat zijn er verhalen verteld. Wat betekent het als je iemand zijn verhaal laat vertellen en wat kun je er vervolgens mee als begeleider, vertrouwenspersoon, leerkracht of mediator? 'Narratieve storytelling in de hulpverlening' geeft op een oplossingsgerichte wijze een overzicht van de methoden en technieken die een begeleider kan inzetten wanneer hij met cliënten werkt met storytelling. De methodische wijze waarop het boek is opgebouwd en de voorbeelden uit de praktijk en de wereld van de kunst, literatuur en muziek bieden de begeleider, maar ook de agoog, de mediator, de zorgplanbegeleider en de leerkracht vele suggesties en adviezen om met het verhaal van de cliënt aan de slag te gaan.
Social welfare methods --- sociaal-agogisch werk --- storytelling --- begeleidingsmethodieken
Choose an application
This book is brimming with thought-provoking illustrations of different people in different places, all of which are accompanied by a series of questions designed to encourage prediction and inference skills. Participants are asked to consider everything from who the person in the picture is to how they may be feeling and why.
Communication --- Storytelling --- Inference --- Narration (Rhetoric) --- Communicative disorders in children.
Listing 1 - 10 of 48 | << page >> |
Sort by
|